22 May 2011

KLIUC Drum Circle ^_6

Hello guys!
Lame gila aku tak update blog.
Masa tidak menginzinkan.
Pastu bila nak bukak blog mesti blog aku ni lambat.
Berat sangat kot.
Aku nak kongsi dengan korang kelab drum circle yang aku join ni.
Sangat best dan meriah.
Well dah macam satu family babe join kelab ni.
Sangat enjoy dan if kita ada masalah kita boleh lepaskan dengan maen drum ni.
Masa 19/5/2011 tu, 1st time aku join drum circle ni and buat performance untuk career fair di kolej aku.
Wahhh! Excited gila ah sebab 1st time tunjukkan bakat dalam bermain alat muzik kan.
Tak sia2. Performance kitaorang dilakukan dengan baik dan dengan jayanye.
GOOD JOB lah korang semua!
Ok taknak cakap banyak sangat.
Aku upload gambar kitaorang masa performance tu.
Korang tengoklah ye. sangat meriah dan BESTTT.
Aku tak tipu punya. hehehe.












..TERIMA KASIH..











THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...