16 April 2011

NEW LIFE! NEW FRIENDS! AT KLIUC KAJANG!

Yehaaaa!
Sekian lama xupdate blog. Hari ni aku berkesempatan dan teramat rajin untuk mengupdate blog aku yang hampir2 digantung tak bertali. hahaha.
Entry kali ini aku nak kongsi cerita aku dengan korang semua bagaimana kehidupan baru aku di tempat belajar yang baru.
Alhamdulilah. aku dapat kengkawan yang baik,kelakar,sempoi dan yang penting sekepala dengan aku. hihi. Kawan2 aku kat sini majoriti semua adik2 aku jek. tapi nasib baik pemikiran dorang sangat matang. yehaa.
Comel2 je mereka semua. seriously aku xtipu. Aku daftar di KLIUC pada 9/4/2011 hari tu.
Baru je masok pun. Belajar pun x start lagi. alahaiii. Aku masok kolej swsta. Memang bebas giler ah di sini. Ramai negro pulak tu. wahhhh. I'm afraid with them.
Yela. dorang semua badan besar2. aku ni kecik. bile dok kat sebelah mesti terasa amat kerdil. ahahahaha.
Tapi di sini majoriti semua pandai speaking in English! but bagos jugak. Kita boleh improve kan lagi BI kita ni. hehehe. Ok semalam pada 15/4/2011 buat kali pertama aku hangout dengan kawan2 baru aku. kami pergi MINES. yehaaa! Sangat seronok ofcoz! Kami main bowling lah. Men game yang pakai token tu. Sangat enjoy lah dengan bebudak baru ni. Aku upload kan gambar kami semua ok. Hope korang x kesah tengok gambar2 kami. Jangan jeles yek! hihihi. okelah cau babeh!














THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

1 comment:

aLoNg.... said...

sehari bersama adik2...hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...