29 January 2011

ohhhh. TIDAK!! ;(

mana nak dapat uwang ni.??                                   
kehendak kita tak boleh nak dipenuhi lagi..
yela masa bekerja income masok tiap2 bulan.
now income pun xmasok dah.
DUIT itu penting untuk kehidupan seharian kita. takde duit kita xboleh nak beli apa-apa. susah jugak kan...

sekarang ni aku duduk rumah juz makan tido jek. orang kata boleh gemok yek.?aku ni makin kurus adalah. dah nampak tulang2 dalam badan ni.
(bohong sgt lah) hahaha. tapi aku susah nak gemok. nak kurus pun susah.
maintain ajer. xsyok lah kome oii. tapi aku xnak lah gemok macam gambar kat sebelah ni. jenuh nak kurus balik nanti. haha. kalo boleh nak sedang2 jek. orang kata 'chubby2'. hehehe. gatai aku ni yek. agak2 korang aku ni perlukan makanan macam mana lagi yek.?? xkan nak lahap burger mCd hari-hari kot.. 

haa. lupekan pasal berat badan. hihi. now aku dok bayangkan kasut yang aku nak beli. aku memang giler kasut. sebab aku suka pakai kasut. haha.
tapi duit takde sekarang ni. so xboleh nak ngomong banyak sgt. susah lah nak beli ape yang kita mahukan. juz tengok dan try pakai jela pun. kesiannyer saya! gambar kasut sebelah ni agaknyer kalah kasut cinderella kot. haha. bertuah lah kalau aku ni jadi cinderella kan. siapalah lelaki tersebut yek.. berangan je lebih aku ni. hihi. xpe nak berangan ni. bukannyer selalu kan korang.

tamat cerita pasal kasut.
kesimpulannyer sekarang aku ni dah jadi mama kendana lah. haha.
erti kata 'pokai' sudah. tu lah kau dila. berhenti keje awal2 sapa suruh kan. hihi.
tapi apakan daya. xde rezeki di situ kot. aku berhenti pun sebab nak smbg belajar di kelantan.
tengok2 parents xbg pergi sane. so tunggulah bulan 4 ni smbg blaja di kajang.
kalau tidak mesti aku dapat 'bonus' and limau banyak2. al-maklum ler. kerja di ofis cina.
malas nak membebel panjang2. mesti bosan kan cerita aku ni. tapi ada aku kesah.??
ini blog aku,sekati dua kati lah. hihi. okelah. cau cin cau...........


duit xde hanya mampu tunjuk poket yang kosong jela. hihi.
lawa x poket saya.??


THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

2 comments:

bella zulkefli said...

cantiknye bahasa:)
hahaha yg kuruskan badan tu aku ke ?
hahha

Dila Lala said...

hahha.
alamak..
aku pasti mesti ade yg terasa.
hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...