29 January 2011

MMS dari mereka.

rindu sesangat dekat bff yang sedang belajar di kelantan.
aku xdapat join belajar sesama ngn dorang sebab parents aku xbagi.
tapi apepun aku tumpang gembira dgn kehidupan dorang di sana.
walaupun kami masing2 dah jauh tapi mereka tidak pernah lpe kat aku.
so aku masokkan gmbar mereka yang baru aku terima tadi sebagai pencuci mata di blog aku ini.
jelez tgok dorang masih boleh bersama2.
mmmuuuaahhhh! for korang berdua...

dorang siap tunjuk gelang yang dorang pakai tanda persahabatan.
aku nak jugak!! huuu


ensem kan bf aku yang kedua ni.
namanyer SHAZRUL ARZAAQ. panggil EJAT jek
hehe. darling aku yang kecik kemetot tu pun comel jek
namanyer pulak NORSYAKILA pngl KILA sudeh.
rindu mereka sesangat....




THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...