02 February 2011

Saya Sayang Kawan-Kawan Saya!!!

Hey2. Aku kena tag lagi untuk contest SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA.
aku di tag oleh adik nurul aiman.



so bagi sesiapa yg nak join or kena tag dgn aku sila lah klik gamba di atas utk ketahui syarat2 nyer.
ehm gambar yang aku rase menarik untuk contest ini:~


sewaktu konvokesyen

hangout bersama teman2 zaman persekolahan

"SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA kerana bagi saya mereka adalah anugerah tuhan yang sangat berharga untuk saya. Tanpa mereka saya merasakan hidup saya tidak sempurna. Kerana mereka adalah sebahagian dalam hidup saya. Mereka juga membuatkan saya ketawa dan gembira setiap waktu. Mereka juga adalah tempat terbaik untuk kita meluahkan kesedihan dan kegembiraan. Kenangan bersama mereka adalah yang terbaik untuk kita ingati pada setiap waktu. Kawan-kawan juga penting bagi saya kerana mereka juga diibaratkan macam adik beradik sendiri. Dalam hidup berkawan seharusnya saling jujur sesama sendiri,sayang-menyayangi antara satu sama lain dan saling membantu tak kira masa. Sayang mereka teramat sangat." IKHLAS dari Dila Lala.


next saya tag kan contest ni kepada:



THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

2 comments:

aLoNg.... said...

sy masih x sempat nk buat ler..hahaha...
t i buat ye...
expired dier lambat lagi kn??

Dila Lala said...

ngde2 ko ni wan.
hehe.
exp. akhir bulan ni ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...