20 January 2011

hye..
korang dgr lagu aku syahdu kan.?
hehe.
yup! sgt feeling lagu ni.
lg2 bile kita dgr waktu kita tgh bersedih.
aku bersedih.??
hurm ntahlah.
xdpt di ungkap dgn kata2.
yang aku taw. aku dah byk sgt makan hati ngn org2 sekeliling.
xsemua lah. harap jgn lah korang terasa.
ia nya akan terjadi bila kita terasa dgn kata2 seseorang.
mcm tula aku rasa sekarang.
tapi jenis aku. aku ske pendam sorang2.
aku xnak sakitkan hati sape2.
haaa header aku pun len macam kan.?
di sebalik gmbar tu pnuh makna yang tersurat dan tersirat.
ntahlah rase menarik je gmbar tu.
boleh menggambarkan diri aku tyme skrg ni lah.
hehe. jnji aku bahagia.
bahagia ke.??
mudah2an betol lah pe yg aku katakn ni.
haiyy byk ayt tersurat & tersirat ek dgn ayt2 aku ni.
org kata pkai ayt berkias2.
haaa memang pon! i loikeee.
e2 cara aku..!
suke ati aku lah.
and one more thing!
jgnlah ckp sebarangan pasal diri aku ni.
aku tahu sape aku.



THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

1 comment:

bella zulkefli said...

dilla cool ok ..
nanty petang kite ke bukit ..
:)
eh cm ne letak gambo besa kat atas tu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...