22 January 2011

haa kali ni aku kena tag lg.??
haha. aku xgne tol pun kena tag jugak yek.
xpelah. asalkan die seronok. hehe.
tag kali ni about contest lah pulak.
yang telah di tag oleh mamat comel iaitu  
hehe. mesti bangga gler ahh. haha.
so inilah contoh contest tersebut.
if ade yg nak join leh ah tekan2 kt gmba ni jek.


 



so gambar yg ingin aku pertandingkan adalah seperti di bawah ni :::


simple je kan.
so aku nak cerita lg detail lah about gmbar di ats ni.
yg di sebelah kiri aku tu ialah nana iaitu sepupu aku yg pling rapat.
manakala yg di sebelah kanan pula makcik baru aku. hehe. 
muda lagi taw. baru 23. haa. so die ni jenis masok ayo jugaklah. best..!
gambar ni diambil sewaktu kami pulang dari menonton wyg.
dan lokasinyer adalah dataran Ipoh.
aternyer kome ni org penghok la..haha.
nmpknyer xde ape lg lah nak di katakan.
seterusnyer aku serahkan tugas ni kpd yg bertuah lah. hehe.

SEKIAN TERIMA KASIH!

THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...