05 January 2011

UKAY..!!




heyy!
hari ni aku nk story pasal seorang sahabat aku yang lama aku xjumpe.
die seorang yang baik.
happy go lucky.
cergas.
pandai buat lawak.
yang penting die ganas orgnyer. haha.
nama panggilannyer UKAY.
nama penuhnyer pulak amatlah panjang gler.
iaitu Syarifah Ruqayyah Huzaifah bt. Syed Badrul Hisham.
panjang gler kan. haha.
die ni adalah salah seorang sahabat aku yang memahami aku.
tetapi kami terpisah dek jarak sbb die sudah berpindah.
waktu tu die dalam form2 xsilap aku.
keluarganyer asyik berpindah randah.
dlu die berpindah ke JB.
now die menetap di Rawang pulak.
ehm tapi persahabatan kami xpernah putus.
dlu kami rajin berbalas surat.
cerita pengalaman masing2.
memang byk story lah.
smpaikan surat tu ada 3,4,5 page lah.
haha. aku masih simpan surat tu.
byk taw surat2 yang aku simpan.
ble bace balik kdg2 tersengih sorg2. haha
aku masokkn gmba kwn aku tersebut yek...






Inilah dier kawan aku yang aku maksodkn.
cantik kan.??
of cos lah cantik.!
membe sape kan. haha.
rindu plak kat dier.
em.kami pernah jugak gado2 dlu.
masa tu zaman hingusan kan.
budak2 katakan. skit2 gado.
hal kecik pun leh jd besar.
x gitu.? hehehe.
alhamdulilah..
sekarang ni kami masih contact each other.
walaupun x selalu msg2 ni.
tp kami contact di dlm facebook.
haaa. facebook kan merapatkan hubungan silaturahim yang terpisah.
hahaha. ok lah. aku rase smpai di sini.
jgnlah pulak ade membe2 aku yang lain terasa.
nanti aku story pasal korang pulak k.??!
hehehe.





*story by DILA*

THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...