04 January 2011

AKU & DIRINYA..

Ape yg ada antara aku & dia.??
haa hari ni aku nk cerita tentang kami berdua.
di mana kami bertemu.?
bila kami berkenalan.?
bgaimana cara kami kenal.?
berapa lame hubungan kami.?
haa. sebenarnya kami bertemu di INSTITUT KEMAHIRAN MARA,SG.PETANI,KEDAH.
Kami berdua masing2 dr negeri yg berlaianan.
aku dari Perak manakala dia org Port Dickson.
tetapi jarak kami bukan penghalangnyer.
kami berkenalan sejak aku mula2 masok belajar d IKMSP.
waktu tu pada tahun 2008. lame jugak kn.? hampir 2 tahun lebih lah.hehe
kami knl secara tdak sengaja. melalui dr kwn2 rapat kami sndri.
aku dr bidang awam. manakala si dia dr bidang elektrik.
sepanjang aku knal die orgnyer sempoi,pndai berjenaka yang penting pndai memujuk. haha.
sebab tu aku terpikat. kdg2 ada jugak perangainyer yg menyakitkan hati aku.
tapi aku mampu masih bersabar lagi. kalo org di tempat aku lah.
agaknyer korg mmg x kekal lama lah. haha!.
nama pun sayang! seteruk mana die pun. die yg kita syg. betol kan.?
tp xpelah. semua tu sudah berlalu.
aku cuba untuk bukak buku baru di tahun yg baru ini. hee.
kalau di pnjangkan jodoh kami.
alhamdulilah. bersyukur kepada tuhan yang maha satu.
ada jugak perancangan2 yang kami buat. tp entahlah.
INSYALLAH! kalo ade jodoh tdak ke mana. hehe.
di bawah ni aku letakkan gmba2 kenangan kami.
sorrylah kalo rase ade yg keterlaluan.
SAYANG dirinyer.................











SEKIAN.....=)





*story by DILA*

THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...