07 November 2011

My Sweetiesss ;)

Salam..
Waa agak lama tak berblog ni.. Bersawang dah blog aku ni.. Mana followers yang tinggalkan jejak di sini aku ucapkan terima kasih sebab sudi singgah di sini.. Sorry guys if im not visit your blog because im really busy now and sometimes have 'kemalasan' sikit nak open my blog ni.. hehe. Bahasa pun dah rojak rite kawan2.? Today I want story about 'MY SWEETIES'.. yeaahhh! Not my boyfriend,my family or else.. It is about my adik-adik ataupun kawan rapat di KLIUC! Kenapa adik-adik ye.? Because them sangat muda from me lol.. HAHAHA~ Tapi takpe.. dorang sangat matang and most important dorang boleh masuk dengan kepala aku yang agak gila-gila,biul-biul sikit.. Hehehe.

Ehm dorang ni asal dari KL.. tapi alhamdulilah dorang sangat ok dan penting tidak belagak! YEAHHH! hard to find someone like them.. Kami ni sebenarnyer sama kos under 'CIVIL ENGINEERING' sama kelas dan sama bilik. Sangat senang apabila semuanyerrr adalah sama.. hahaha. Memang susah nak berenggang lah.. But i hope semua ni tak akan jadi macam dulu lagi.. Hope sangat-sangat.. Trauma juga bila dah rapat sangat ni.. Yela sebabnyer masa aku study dekat Ikmsp dulu aku ada rapat dengan 4 orang nii. Last-last semua nyer gadoh antara masing-masing.. Tapi sekarang dah okay la.. Cuma ada di antara dorang tu tak rapat macam dulu lagi.. Sayangkan hubungan yang rapat dulu.. Tu sebab aku trauma bila rapat dengan dua orang kawan aku di Kliuc ni.. Emmm. Moga-moga dipermudahkan semuanyer...

Okay berbalik pada cerita tadi kawan yang aku maksudkan ni ialah ALIA & ZUE.! Masing-masing baru lepas spm kan.. 18 tahun katakan.. Memang kami bertiga jela.. If dorang berdua pindah mana-mana memang aku takde kawan rapat lah kt kolej aku tu. Dorang agak notty jugak tapi comel.. Hehehe. Ini kalau dorang baca sumpah kembang habis pe yang ada. Hahaha. Alia ni jenis yang malu-malu tapi mahu.. Yang si zue pulak jenis yang selamber giler weh.. Mana tak nyer, kadang-kadang buat perangai tak senonoh.. Apa yang tak senonohnyer..? Hehehe. Itu biarlah rahsia di antara kami.. Yang penting die boleh manjadi seorang kawan yang baik..

Emm aku pun dah tak ada modal nak bercerita ni.. Sikit-sikit boleh la nak story tu.. Lebih-lebih bahaya pulak.. HEHEHE.  Harap-harap persahabatan kami ni kekal sampai bila-bila.. Bawah ni aku masukkan pic dorang yang aku ceritakan tadi.. Love them a lot!
Zue yang mereng


Alia si buntal.



Perempuan melayu terakhir ;)

THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...