05 March 2011

JOM JOIN CONTEST PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR

Haa contest ni terbuka untuk semua. Sesiapa nak join boleh ah klik pada gambar di bawah ini yek.
Korang nak taw syarat-syarat penyertaan korang klik je gambar tersebut.
Hadiah nyer pun agak menarik. hihi.


So gambar yang saya pilih adalah seperti di bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

berbaju kurung biasa
.
.
.
.
berbaju kurung moden
.
.
.
.
.
.
.
masa untuk menjawab soalan:

1.kenapa korang nk join contest ni...?
Saya nak join contest ni sebab contest ni nampak menarik. Dan contest ni mengingatkan saya dengan pakaian2 tradisional kaum melayu. Sebab mungkin sekarang ramai yang sudah lupa dengan pakaian tradisional kita pada masa kini kan.


2.cipta tagline paling kreatif anda untuk memartabatkan pakaian tradisional melayu kita... 
Pakaian tradisional ini amat penting untuk kaum melayu kerana ia mengekalkan ciri2 kita 
sebagai orang islam dan menunjukkan kesopanan pada setiap diri masing-masing.


~ tag kepada 3 orang atau lebih rakan blogger anda [pastikan mereka tahu] 





THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

2 comments:

qhais said...

tq yer sbb joinn...sweet sesangat....:)
keep in touch yerr..singgah2 la slalu...:)

Apple said...

waa best ni,macam nak ikut jew tp... aku bukan melayu.so jadi tukang sorak je la... hehe.. all da best cik dila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...