15 January 2011

BELLA temok vs chubby.

yehaaaa.
fun gler keluar ngn bff aku. (nabilah)
boleh jadi kami berdua je yg keluar.
tapi xbosan.
sbb kami ni gler2 orgnyer. haha.
kami pergi mkn kfc.
kami kua pergi karoke.
semuanyer lagu feelin2. hehe.
dah lah mmbe aku tu tgh frust.
mao xlyn lgu sedih2 ni.
kesian die..
ape punyer bf lah kan.
tp frust2 die pon die ceria jugak semalam.
after karoke kami g tgok wyg.
cte KHURAFAT! wow. bole tahan best and seramnyer.
terjerit2 jugak lah dlm panggung tu smbil ttup mata.
tp bkn aku lah. kwn aku tu.
hehe. aku cume terjerit sbb terkezut jek. kih3.
then pas abih wyg. kami pun dok snap2 gambar lah..
mmg diwajibkan.! hahaha.
akhir sekali kami g mkn di kopitiam.
huhhh. sambil2 tu dok lah sembang hal dri masing2.
die pun dah berubah. sudah bertudung like me.
heh3. tahun baru. azam baru lah.
ok lah. xde idea nk crita lebih lanjut.
ku upload kn gmbar2 kami semalam buat kenangan.













THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...