17 January 2011

Mylovelykurus!

urghhh.
bile peluk doll rabbit tuh.
terasa rindu lak kat pkcik aku sorg ni.
tp bknlah pkcik aku yg adek bradek mak aku atau abah aku.
tp ni pkcik yg specel skit. hehhe. lau die bce ni mao ngamok.
hahaha. ia adalah si kurus yg aku paling sayang.
nape aku pnggil die kurus.?
sbb slh stu nyer mmg die kurus.
tp mslhnyer die pnggil aku mok.
so aku pnggillah die si kurus. hik3.
haaa ni lah die...




comel jek upenyer kan.
mne de org laki nk pluk bnda2 cm ni.
hehe. aku suke tgk gmbar ni.
tu sbb aku upload.
sory ye yunk. hehe.
ni spongebob kesayangan die.
ble 3g je msti ade spongebob die ni.
mcm die sorg je yg ade.
kte pun ade taw. haaa.
entry kali ni sje jek aku story sal die.
naty die tgok story aku ni byk sal kwan aku die kecik ati plak.
phm dah perangai dier.
katanyer aku ni pentingkan kawan2.
ehm. nasib badan lah.
yg aku taw aku syg semua org yg rapat lam hidup aku.
dgr tu 'kamu' ye. org syang semuanyer.
xde pilih2 kasih. ngeee.
apepun. dialah yg terbaik and pilihan aku yg terakhir.
xnak org len dah selain die.
sbb chemistry kami sgt kuat. aku selesa ngn dier.
P/S:- "kamu jgn nakal2 taw. gnelah peluang yg diberi sebaik mungkin. mungkin lpas ni xde peluang utk kali ke4,5,6 dan seterusnyer..... hargailah ape yg ade d dpn mata dan yg terdekat. jgn mencari masalah yg kita sendri xtaw ape akan jd akhirnyer." ngeh3.
wewittttttttttttt.
sekian terima kasih....
::::::::::: lOVe N.R.:::::::::::








THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...