04 January 2011

ABOUT MY FAMILY..!




haa ini family aku.
family aku sikit jek tapi kami sekeluarga hidup bahagia,aman dan damai.
aku mempunyai 2 orang adek bradek jek.
aku adalah anak yg sulung lah. kakak katakn.
yg sebelah aku tu adalah adek perempuan aku yg aku ade slame aku hidup ni. hehe.
tapi kami slalu jek gadoh. mcm anjing dgn kucing.
xleh berjumpa. haha! apepun aku tetap sygkan die.
gamba ni diambil sewaktu hari raya. nice kan.? hik3.
walaupun aku ni degil orgnyer.
tetapi mak n abah aku tetap bersabar dgn perangai aku ni.
abah aku pendiam orgnyer.
tapi bila sekali die bersuara mmg aku xberani nk melawan. hehe.
mak aku plak tegas orgnyer bab2 pelajaran ni.
mak mane yang xnak anaknyer berjaya kan.
tp kdg2 tension jugak lah. haha
apepun die lah mak yg terbaik dlm hidup aku.
aku sgt2 sayangkan mereka sampai akhir hayat!.















*story by DILA*

THANK'S FOR READING ! LEAVE SOME COMMENT YAH !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...